نمایش نوار ابزار

💐- بناب کبابی. ( ق-چهارم ) – سفیران کباب بناب

💐- بناب کبابی. ( ق-چهارم ) – سفیران کباب بناب

👏- گشایش شعبه‏‌های کباب سنّتی بناب در مراکز استان ها، شهرهای کشور، و حتی خارج از کشور، با اعزام سفیران کباب سنّتی بناب کار بسیار هوشمندانه ایست که از طرف صنف کباب پزان بناب اقدام شده و می شود. برای ایجاد روابط تجاری، جذب و رونق صنعت گردشگری، رساندن پیام دوستی، شهرت و آوازه شهر بناب، باز آفرینش و بازگرداندن بناب به عظمت گذشته خویش است. کاری بسیار آگاهانه، تصمیم شایسته، با هم اندیشی جمعی از صنف کباب پزان، بقصد بازاریابی و کسب درآمد بود. خوشا، در کنارش برند سازی کباب بناب نیز حاصل گردید.
💐- ایجاد روابط خوب با سرو یک غذای لذیذ بیاد ماندنی، با گوشت درجه ۱ ارسالی از بناب، بر سر سفره های صمیمی و دورهمی خانواده های ایرانی. با آن ادب و وقار، اخلاق و برخوردی که در شان و شایسته بنابیان اصیل میهمان دوست است. بنابیانی که ساعاتی خانواده های هموطن خود را، در خارج از مرزهای شهر بناب، با یک غذای لذیذ بیاد ماندنی، میهمان و مشتری همیشگی خود می کنند.
🔸- جایگاه خوب سفیران کباب بناب در بیشتر شهرهای ایران، رونق بازارشان، دلیل محکمی است بر لذت، ماندگاری، دلپذیر و دل‌چسب بودن این غذای سنّتی کباب بناب،
🌾- نظارت‏ مستمرّ مسئولین ستاد جشنواره و صنف کباب پزان برای جلوگیری افراد نفوذی، غیر متخصص، احتمالاً به قصد سودجویی بیشتر، با ارائه گوشت بی کیفیت و کباب غیر بهداشتی بسیار ضروری است، و منتج به ماندگاری و “برند” کباب بناب خواهد شد.
🌹- نصب عکس هایی بزرگ از آثار و بناهای تاریخی شهر بناب مهمور به مهر صنف اتحادیه کباب پزان بناب، بر دیوار سالن پذیرایی میهمانان، و یا صدور کار شناسایی مبنی بر بنابی بودن کباب ها.و…
ضمن تبلیغ تاریخ شهر، باعث می شود کباب پزان بنابی، از کباب پزان غیر بومی، شناخته شوند.
👈 همچنین ستاد جشنواره دائمی بناب می تواند در فضای مجازی سفیران بنابی، کباب بناب را در سایت جامع خودشان معرفی کنند. تا متخلفین نتوانند بسادگی شهرت و آوازه کباب بناب را از بین ببرند.

 

علی اصغر بالغ
باز نشسته میراث فرهنگی بناب
🌼🌺🌹🙏🙏🌹🌺🌼

 

دیدگاه ها