نمایش نوار ابزار

بیش از هر زمان دیگر به وحدت آرا نیاز داریم

– بیش از هر زمان دیگر به وحدت آرا نیاز داریم

👈- در زمانی که دچار مشکل آلودگی محیط زیست خصوصاٌ در پسآب کارخانه های رها شده ی بدون تصویه خانه به دشت بناب، گیر افتاده ایم و در میان مرگ و زندگی دست و پا می زنیم.

👈🏽- در دوره ای چه در این  دست بدست شدن مدیریّت ها، احتمال اعمال نفوذ خودمانی، کارخانه هایی چه سودایِ رهاکردن پسآب به سرزمین و سفره زیستمان هستند. و با برداشت بیشتر آب از حقآبه مردم منطقه. آلوده کردنِ آب شربِ مردم، خشکاندنِ باغات شهر، مردم را ملاحظه نمی کنند. آگاه باشیم که همه ما در تایتانیک محیط زیست نشسته ایم.

🍃- در اوضاع و احوالی چه، احوال شهرمان (خارج از تصمیمات کلان کشوری) با نماینده رقم می خورد

🌿- در شرایطی چه طرح های نیمه تمام شهر با مشقّت و سختی به پای خود ایستاده است. و هر لحظه امکان حذف و یا به خواب رفتنِ مانند اصحاب کهف وجود دارند.

🍂- در زمانی که نمی توان اتفاقات و تقسیمات آینده ی منطقه را به حال خود رها کرد. تا سودای نفوذیان جاده صاف کن و اختلاف بر انگیز هموار شود.

❗️- در وضعیّتی هستیم چه به احتمال کارخانه هایی برای نفوذِ در جهت هموار کردن سودای خویش، سرمایه گذاری کنند و فروشندگان رای، مانند کلاغ های مردار خوار از در و دیوار وارد شهر بناب می شوند و احوال مردم‌ را رقم میزنند.

🍁- در همچو شرایطی چه باید کرد.؟؟.  باید از تجربه تلخ گذشته درس آموخت. نباید آرای متّحد مردم این شهرستان را بین چند نماینده تقسیم کرد. هنوز هم  تبعات منفی پراکندگی آرا مردم در گذشته از بین نرفته است

🌹-با احترام به حق قانونی هر کاندیدا و اختیار رای و انتخاب آزاد مردم. بنظر می رسد، در شرایط فعلی بزرگترین خدمت، جلوگیری از تکه تکه شدن این لباس فاخر به تن مردم شریف بناب است. شناخته شدن را بگذاریم بوقت دیگر.

👈🏽کوچکترین ضررش ایجاد تفرقه و پراکندکی در صفوف متحد مردم بناب خواهد بود. چه چند سالی ست با فداکاری و زحمات زیاد بزرگان دلسوز،  دوباره دورهم جمع کرده اند. مأیوس کردن این قومِ “کار و تلاش و سازندگی”، با توجه به تاریخ حیات پر حوادث خویش  روا نیست

🔸️ هر حرکت منفعت طلبانه عمدی شخصی و بی برنامه.  خارج از منافع جمعی، اگر به ضرر  مردم شهر بیانجامد. عاملان منتظر پس لرزه های طبیعت هوشیار و انزجار افکار عمومی مردم بناب باشند.

🙏🏻-  اتحاد واتّفاق در آرا را بسپارم به نظر بزرگانی که در توسعه و عمران و آبادی شهر، سال ها عملاً قدم های بلندی برداشته اند. و یقین داریم که بموقع اعلام نظر خواهند فرمود.

   وقتی بناب خانه ی ماست، این خانه را زیباتر به فرزندانمان تحویل دهیم.

 

 

علی اصغر بالغ

بازنشسته میراث فرهنگی بناب

🌹🍃🙏🏻🙏🏻🍃🌹

 

 

دیدگاه ها
  • adminn پاسخ به دیدگاه

    سلام استادم ارادت ها
    این نگاه متعالی به وحدت و انسجام چقدر موشکافانه گذشته و آینده ما و شهرمان را به هم می دوزد، چقدر زیرکانه به زیر پوست این شهر نقب می زند و سپس هوا را وارد خاک می کند تا بذر اتحاد تنفس کند و جوانه بزند و بهارزیبا را فریاد کند.
    چقدر از بودن شما ، ما به خود می بالیم ، چقدر شما انسان هستید ، چقدر وطن پرست و پرافتخار..‌‌….
    جناب بالغ ، ارادتم به شما بی بهانه و بی حد وحصر است چون شما در این شهر با این همه خدمات چیزی برای خود نخواستید مانند هر شانلی بنابچیلار دیگر ….
    شما تجسم کامل و بالغ یک بلوغ متعالی هستید …..

    اصغر بالغ, [۰۲/۰۶/۲۰۲۴ ۰۶:۰۸ ق.ظ]
    سللم و ارادت استاد مهربان
    من فدای استادم و همه بنابیان بزرگوار

    استاد بعضی وقت ها وحدت و اتحاد را نمی شود نادیده گرفت. برای عمران و آبادی شهرمان و خانه بزرگمان، همه باید ملاحظات و اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و به آینده ی بناب بیاندیشند. انشاالله مردم آگاه بناب بموقع تصمیم درست خواهند گرفت
    ارادت ها
    🌹🍃🙏🏻🙏🏻🍃🌹

    اصغر بالغ, [۰۲/۰۶/۲۰۲۴ ۰۶:۰۹ ق.ظ]
    باسلام واحترام
    استادعزیز وبزرگوار جناب آقای بالغ ،
    به بزرگی وبزرگواریتان و حقایقی که برای تکرار اتحاد دوره قبل که حاصلش پیشرفت هرروز شهرمان است سرتعظیم فرودمیاورم ،
    والحمدلله اتحاد وهمبستگی که در دوره گذشته اتفاق افتاد بی‌نظیر بود و بفضل الهی وبه همت همین مردم دوباره تکرارخواهدشد،
    🌲🌹👏🌹🌲
    خسروشاهی بناب

    اصغر بالغ, [۰۲/۰۶/۲۰۲۴ ۰۶:۱۱ ق.ظ]
    سلام و ارادت جناب حاج جان سرور و بزرگ ما مردم بناب و بنابچی ها هستید.
    استاد بزرگوار بعضا آدم نگران می شود خدا را شکر که بزرگواری چون جنابعالی و جناب دکتر صدیقی را برای انسجام و استحکام پایه های وحدت مردم بناب را داریم
    خداوند حافظ شما باشد
    🍃🌼🙏🏻🙏🏻🌼🍃